Մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների շարժողական ընդունակությունների մշակման առանձնահատկությունները

  • Ս. Հ. ՀՈՎԵՅԱՆ ՀՖԿՍՊԻ Ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի և անատոմիայի ամբիոն
  • Լ. Ա. ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ ՀՖԿՍՊԻ Ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի և անատոմիայի ամբիոն
  • Ս. Հ. ՋԵՅՐԱՆՅԱՆ ՀՖԿՍՊԻ Ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի և անատոմիայի ամբիոն
  • Ս. Վ. ԱՅԴԻՆՅԱՆ ՀՖԿՍՊԻ Ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի և անատոմիայի ամբիոն
Keywords: Մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաներ – շարժում – շարժողական ընդունակություն –շարժողական ակտիվություն – ֆիզիկական վարժություններ

Abstract

Շարժողական ընդունակությունները շարժումներ կատարելու ունակությունն է, որոնք հիմքն են անհատի ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության համար: Այս գործընթացը բարդ է, երբ խոսքը վերաբերվում է մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաներին: Աշխատանքի նպատակն է՝ ըստ իրենց ֆիզիկական զարգացման և ֆիզիկական պատրաստվածության տվյալների կազմել հատուկ ֆիզիկական վարժությունների համալիր և կիրառել ուսուցման գործընթացում՝ ինտեգրելով նրանց հասարակության մեջ, որպես լիիրավ անդամ:

Author Biography

Ս. Հ. ՀՈՎԵՅԱՆ, ՀՖԿՍՊԻ Ադապտիվ ֆիզիկական կուլտուրայի և անատոմիայի ամբիոն

Hoveyan.1968@mail.ru

Published
2017-10-20