Функциональное управление маркетинговой деятельностью предприятий в интернете
Keywords:
տեղեկատվական տեխնոլոգիա, բիզնես, համացանց, համացանցային մարքեթինգ, մարքեթինգային գործունեություն, մարքեթինգային գործառույթների համալիր, ռազմավարություններ
Abstract
Հոդվածում վերլուծվում են համացանցում ձեռնարկությունների մարքեթինգային գործունեության գործառական կառավարման առանձնահատկությունները: Ցանցի հիմնական առավելությունները, հաշվի առնելով փոփոխությունների գնահատումը, նկատվում են համացանցում գործնական գործընթացների ժամանակ: Համացանցային մարքեթինգը համարվում է մի գործընթաց, որը կոչված է բավարարելու սպառողների ցանկությունները ցանցային հնարավորություններով: Մարքեթինգի հիմնական գործառույթների տեսանկյունից դիտարկվել են մարքեթինգային առցանց միջոցների տարբեր տեսակները: Մարքեթինգային գործունեության այս գործառական ոլորտների իրականացումը թույլ է տալիս ավելի արդյունավետ զարգացում և մարքեթինգային ռազմավարության իրականացում: