О границах лингвистики как науки и как учебной дисциплины

  • Рузан Грдзелян ԵՊՀ
Keywords: լեզվաբանության առարկան, բանասիրություն, հումանիտար գիտելիք, միջառարկայական կապեր, լեզվագիտական ուսումնական առարկաներ

Abstract

Հոդվածը նվիրված է արդի լեզվաբանության առարկայի ճշգրտմանը մարդակենտրոն գիտակարգի տեսանկյունից: Փորձ է արվում նաև հստակեցնել լեզվաբանության դերը և նշանակությունը մի կողմից՝ բանասիրության ոլորտում, իսկ մյուս կողմից՝ ընդհանուր հումանիտար ուսումնասիրությունների շրջանակներում: Մարդակենտրոն լեզվաբանությունը մեր օրերում խթանեց միջառարկայական կապերի զարգացումը և հանգեցրեց ուսումնական նոր առարկաների ներդրմանը:

Published
2015-09-01