О границах лингвистики как науки и как учебной дисциплины
Keywords:
լեզվաբանության առարկան, բանասիրություն, հումանիտար գիտելիք, միջառարկայական կապեր, լեզվագիտական ուսումնական առարկաներ
Abstract
Հոդվածը նվիրված է արդի լեզվաբանության առարկայի ճշգրտմանը մարդակենտրոն գիտակարգի տեսանկյունից: Փորձ է արվում նաև հստակեցնել լեզվաբանության դերը և նշանակությունը մի կողմից՝ բանասիրության ոլորտում, իսկ մյուս կողմից՝ ընդհանուր հումանիտար ուսումնասիրությունների շրջանակներում: Մարդակենտրոն լեզվաբանությունը մեր օրերում խթանեց միջառարկայական կապերի զարգացումը և հանգեցրեց ուսումնական նոր առարկաների ներդրմանը: