The Implementation of Project-Based Learning in the MYP (Midlle Years Programme of the International Baccalaureate) Unit Planner “The Economy of the Republic of Armenia” To Enhance Geography Teaching Process

ОБРАЗОВАНИЕ

  • A. S. Mkrtumyan Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan
  • Yu. H. Muradyan Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan
Keywords: Project-based learning, the MYP unit Planner, The National Economy of the Republic of Armenia, 21st century skills, Geography Teaching Process

Abstract

Պրոբլեմային ուսուցման կիրառումը աշխարհագրության ուսուցման արդյունավետության բարձրացման ուղիներից մեկն է: Սույն հոդվածում հեղինակները դիտարկում են «Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիրում կիրառված «Հայաստանի Հանրապետության տնտեսությունը» ՄԲ հետազոտական միավորի (Միջազգային Բակալավրիատի հիմնական դպրոցում) օրինակը: Վերջինիս շրջանակներում դպրոցականներին հանձնարարվել է պրոբլեմային առաջադրանք «ստեղծել» ընկերություններ՝ հիմնվելով ՀՀ բնական պայմանների և բնական ռեսուրսների առանձնահատկությունների վրա: Արդյունքում՝ սովորողները հետաքրքրությամբ յուրացրել են ՀՀ տնտեսության վերաբերյալ թեմաները, ներկայացրել առաջարկություններ ՀՀ տնտեսության ճյուղերի և ենթաճյուղերի զարգացման վերաբերյալ, «հիմնել» ընկերություններ՝ զարգացնելով ձեռնարկատիրական մտածողությունը և «քսանմեկերորդ դարի» կարողությունները:

Author Biographies

A. S. Mkrtumyan, Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan

Mkrtumyan A.S.
Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan, Department of Geography and Teaching (Armenia, Yerevan)
animyan@mail.ru

Yu. H. Muradyan, Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan

Muradyan Yu. H.
Armenian State Pedagogical University after Kh. Abovyan, Department of Geography and Teaching (Armenia, Yerevan)

Published
2019-02-25