The Implementation of Project-Based Learning in the MYP (Midlle Years Programme of the International Baccalaureate) Unit Planner “The Economy of the Republic of Armenia” To Enhance Geography Teaching Process
ОБРАЗОВАНИЕ
Abstract
Պրոբլեմային ուսուցման կիրառումը աշխարհագրության ուսուցման արդյունավետության բարձրացման ուղիներից մեկն է: Սույն հոդվածում հեղինակները դիտարկում են «Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիրում կիրառված «Հայաստանի Հանրապետության տնտեսությունը» ՄԲ հետազոտական միավորի (Միջազգային Բակալավրիատի հիմնական դպրոցում) օրինակը: Վերջինիս շրջանակներում դպրոցականներին հանձնարարվել է պրոբլեմային առաջադրանք «ստեղծել» ընկերություններ՝ հիմնվելով ՀՀ բնական պայմանների և բնական ռեսուրսների առանձնահատկությունների վրա: Արդյունքում՝ սովորողները հետաքրքրությամբ յուրացրել են ՀՀ տնտեսության վերաբերյալ թեմաները, ներկայացրել առաջարկություններ ՀՀ տնտեսության ճյուղերի և ենթաճյուղերի զարգացման վերաբերյալ, «հիմնել» ընկերություններ՝ զարգացնելով ձեռնարկատիրական մտածողությունը և «քսանմեկերորդ դարի» կարողությունները: