Մարքեթինգային ռազմավարության ձևավորման հիմնահարցերը կինոարդյունաբերության ոլորտում

ЭКОНОМИКА

  • Կ. Հ. Գրիգորյան Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան
  • Լ. Ռ. Դիլբարյան Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան
Keywords: կինոմարքեթինգ, մաքեթինգային ռազմավարություն, կինոարտադրություն, ձայնատեսողական կինոնկար

Abstract

В статье описаны ключевые компоненты маркетингового плана. Изучаются маркетинговые этапы маркетинговой стратегии, аренды и киностудии. В нем основное внимание уделяется особенностям аудиовизуального производства и сквозному прогрессу в исследованиях рынка․

Author Biographies

Կ. Հ. Գրիգորյան, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Գրիգորյան Կ. Հ.
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մակրոտնտեսագիտության ամբիոն (Հայաստան, Երևան)

Լ. Ռ. Դիլբարյան, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան

Դիլբարյան Լ. Ռ.
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի մակրոտնտեսագիտության ամբիոն (Հայաստան, Երևան)
lida.dilbaryan@mail.ru

Published
2019-01-28