ԷՐԳՈՆՈՄԻԿԱ. ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ ՇՈՒԿԱՅԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ
ԴԻԶԱՅՆ
Keywords:
էրգոնոմիկա, դիզայն, արդյունաբերություն, արտադրանք , տնտեսություն
Abstract
Դիտարկվել են էրգոնոմիկայի՝ որպես գիտության ոլորտի դերի ու նշանակության դրույթները տեխնիկական առաջադիմության և արտադրության զարգացման բնագավառներում, ինչպես նաև նախա գծային ոլորտում : Վերլուծվել են էրգոնոմիկայի զարգացման փուլերը ՝ ըստ ժամանակագրական հերթականության, ինչպես նաև համեմատական վերլուծության եղանակով դիտարկվել են ոլորտի զարգացման գործոնները: Բացահայտվել են էրգոնոմիկայի տեսական և գործնական դրույթների դերը կրթական համակարգում: Դիտարկվել են Հայաստանի շուկայական տնտեսու թյան պայմաններում որոլտի արդի իրավիճակը և զարգացման հեռանկարները: