ԱԿՆԱԴԻՏԱԿԱՆ ԳՈՎԱԶԴԸ ՈՐՊԵՍ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ, ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ

ԴԻԶԱՅՆ

  • Ռ. Ա. Բուբուշյան Ճարտարապետության եւ շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան
  • Հ. Տ. Սահակյան Ճարտարապետության եւ շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան
Keywords: դիզայն , գովազդ , սպառող , շուկայաբանություն , հոգեբանություն , ուրվանկար

Abstract

Ներկայացված են գովազդի տնտեսական , հոգեբանական և մշակութային գործառույթները: Վերլուծվում է դիզայների հոգեբանական ձևաչափի հաղորդակցությունը շուկայաբանական կառուցվածքում , ինչպես նաև քարոզչական կարգախոսը որպես գովազդային տեսակ և գունային լուծման կարևորությունը գովազդի ընկալման հարցում: Աշխատանքի նպատակն է գովազդի հոգեբանական , տնտեսական և մշակութային ազդեցության ճիշտ գնահատումը և նոր մեթոդների բացահայտման նկարագրելը:

Author Biographies

Ռ. Ա. Բուբուշյան, Ճարտարապետության եւ շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան

ՃՇՀԱՀ, արվ.թ. ասիստենտ, հեռ.՝ (091) 48 45 56

Հ. Տ. Սահակյան, Ճարտարապետության եւ շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան

ՃՇՀԱՀ, մագիստրոս, հեռ.՝ (095) 70 13 23

Published
2016-06-28
Section
Articles