ԱԿՆԱԴԻՏԱԿԱՆ ԳՈՎԱԶԴԸ ՈՐՊԵՍ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ, ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ
ԴԻԶԱՅՆ
Keywords:
դիզայն , գովազդ , սպառող , շուկայաբանություն , հոգեբանություն , ուրվանկար
Abstract
Ներկայացված են գովազդի տնտեսական , հոգեբանական և մշակութային գործառույթները: Վերլուծվում է դիզայների հոգեբանական ձևաչափի հաղորդակցությունը շուկայաբանական կառուցվածքում , ինչպես նաև քարոզչական կարգախոսը որպես գովազդային տեսակ և գունային լուծման կարևորությունը գովազդի ընկալման հարցում: Աշխատանքի նպատակն է գովազդի հոգեբանական , տնտեսական և մշակութային ազդեցության ճիշտ գնահատումը և նոր մեթոդների բացահայտման նկարագրելը: