Drawing Conclusions: Lessons and Effects of the Armenian Genocide

  • Tessa Hofmann The Institute for East-European Studies, Free University of Berlin
Keywords: Raphael Lemkin, Soġomon T’ehlerean, Armenians, Genocide, Armenia, Germany, Ottoman Empire, Turkey, genocide studies, legal punishment of genocide, remembrance policy, history policy, international affirmation

Abstract

Հայոց ցեղասպանության հարյուրամյա տարելիցի շրջանակներում այսօր անհրաժեշտ է արհեստավարժ քննական վերլուծություն, ինչպես նաև համակողմանի անդրադարձ էթիկայի, քաղաքականության, իրավունքի և օրենսդրության, գիտության և կրթության միանգամայն տարբեր դաշտերում ունեցած ձեռքբերումներին, ձախողումներին և թերացումներին: Տասնամյակներ շարունակ գործունեության այդ բնագավառներում տեղի ունեցած զարգացումներին հետևողները էթիկայի և քաղաքականության պարագայում հավանաբար հուսախաբություն և հիասթափություն են ապրում, մինչդեռ, այնուամենայնիվ, գիտության և կրթության ոլորտներում ակնառու առաջընթաց է գրանցվել: Սույն հոդվածի առաջին մասում վերլուծվում է Օսմանյան կայսրությունում հայերի բնաջնջմանը վերաբերող հետազոտությունների արդի վիճակը, ինչպես նաև անդրադարձ է կատարվում դեռևս առկա՝ չլուծված կամ անտեսված թեմաներից մի քանիսին: Երկրորդ մասում մատնանշվում են քաղաքականության, իրավունքի և օրենսդրության բնագավառներում թույլ տրված սխալներն ու վրիպումները՝ որպես այդ ամենի վառ օրինակ դիտարկելով Գերմանիայի պարագան:

Author Biography

Tessa Hofmann, The Institute for East-European Studies, Free University of Berlin

Research Worker of the Institute for East-European Studies, Free University of Berlin, Doctor of Philosophy, Philology and Sociology (hofmannt@zedat.fu-berlin.ru)

Published
2015-03-01