Drawing Conclusions: Lessons and Effects of the Armenian Genocide

  • Tessa Hofmann The Institute for East-European Studies, Free University of Berlin

Аннотация

Հայոց ցեղասպանության հարյուրամյա տարելիցի շրջանակներում այսօր անհրաժեշտ է արհեստավարժ քննական վերլուծություն, ինչպես նաև համակողմանի անդրադարձ էթիկայի, քաղաքականության, իրավունքի և օրենսդրության, գիտության և կրթության միանգամայն տարբեր դաշտերում ունեցած ձեռքբերումներին, ձախողումներին և թերացումներին: Տասնամյակներ շարունակ գործունեության այդ բնագավառներում տեղի ունեցած զարգացումներին հետևողները էթիկայի և քաղաքականության պարագայում հավանաբար հուսախաբություն և հիասթափություն են ապրում, մինչդեռ, այնուամենայնիվ, գիտության և կրթության ոլորտներում ակնառու առաջընթաց է գրանցվել: Սույն հոդվածի առաջին մասում վերլուծվում է Օսմանյան կայսրությունում հայերի բնաջնջմանը վերաբերող հետազոտությունների արդի վիճակը, ինչպես նաև անդրադարձ է կատարվում դեռևս առկա՝ չլուծված կամ անտեսված թեմաներից մի քանիսին: Երկրորդ մասում մատնանշվում են քաղաքականության, իրավունքի և օրենսդրության բնագավառներում թույլ տրված սխալներն ու վրիպումները՝ որպես այդ ամենի վառ օրինակ դիտարկելով Գերմանիայի պարագան:

Биография автора

Tessa Hofmann, The Institute for East-European Studies, Free University of Berlin

Research Worker of the Institute for East-European Studies, Free University of Berlin, Doctor of Philosophy, Philology and Sociology (hofmannt@zedat.fu-berlin.ru)

Опубликован
2015-03-01
Раздел
Articles